Prodlouženou záruku je možno získat na 1, 2 nebo 3 roky a prodloužíte si tím záruční dobu, kterou Vám k zakoupenému výrobku poskytuje výrobce (dáno zákonem, zpravidla 24 měsíců).
Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce a její platnost začíná dnem následujícím po skončení záruky od výrobce dle obecně platných právních předpisů.
Prodloužená záruka je určena pro koncové spotřebitele i pro firemní klientelu.
Jak probíhá řešení oprav?
V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na telefonní linku služby Allianz Assistance 283 002 868. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluvíte se s ním na způsobu a termínu opravy.
Hradíme náklady na dopravu a práci opraváře a náhradní díly. V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.
Klíčové vlastnosti
Hlavní výhody